خدمات پشتيباني

 

 
 هدف از فعاليتهاي پشتيباني، تلاش براي ارائه خدمات بهتر به مشتري، بدون وقفه و ارتقاء کارايي محصولات شركت مي باشد .
شما مي توانيد با يكي از روشهاي زير از خدمات پشتيباني ما استفاده نمائيد:
 
* پشتيباني تلفني:  براي پاسخ به مسائل و مشکلات احتمالي مشتري در ساعات کاري.
* پشتيباني از طريق اينترنت: با استفاده از نرم افزار  AnyDesk كه قابل دانلود ار مركز دانلود مي باشد، شما مي توانيد از خدمات پشتيباني آنلاين در ساعات کار اداري استفاده نمائيد. 
* ايميل: ايميل شركت info@pactos.ir براي بيان موارد و طرح انتقادات و پيشنهادات .
 
 
پیوند ها     پرسش و پاسخ
تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت محفوظ می باشد .
طراحی سایت